I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lugn och stillsam helg

Kategori:

Börjar faktiskt gilla livet som "tråkig nykterisk" men let's face it. jag har stenkoll på mig själv, ser vilka som är snygga och inte snygga och har det sjuukt kul i alla fall, haha!
okejdå, det blev nåt glas välkomstbål i fredags på Sanna och Lindas 42 års fest, men det var ju piggelin.

Hursomhelst. Jag och Tessan gick på Marieberg i ca 6 timmar kom vi fram till, sjukt vad tiden går fort när man har kul. Gick dessutom omkring och testade allt som fanns inne på Media Markt. Massagestolarna och Iphone högtalarna var uppskattade. För att inte tala om det blanksvarta kylskåpet med strass, den ska jag ha!

Kvällen spenderades som sagt hos Linda & Sanna med deras sköningar till vänner, fick även skjuts hem till Tessan av ett par sköna prickar sen. Tror mamma har smittat av sig med sin bilrädsla. Kan verkligen inte sitta i passagerarsätet fram utan att tro att vi ska krocka. "Den enda man kan lita på är sig själv!" Hjälp menar jag verkligen!

Lördagen blev en riktigt chilldag. Tjockade lite hemma och Tessan under dagen för att sedan åka till Sölle där det bjöds på naturgodis, vindruvor och Hitch. Mysigt värre!

Insåg nyligen att kl var över 3 på morgonen och jag och Tessan ska ju vara grymt duktiga imorgon och plugga teori och jag ska sedan dra mig till gymmet.
Måste göra något åt min rygg för just nu beter jag mig som en pensionär med ryggskott som samtidigt är gravid. Jag kan ju inte ens sätta mig ner! Att böja sig framåt är det inte ens att tala om.
Grr...

Nä, godnatt! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: