I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Inception

Kategori:


Nu är även jag en av de stora beundrarna till denna film!

Jag och Jossan har snackat i år och dagar, känns det som, att vi vill se denna film på bio.
Eftersom vi fick lite pengar i måndags så var vi snabba på att springa iväg och köpa biobiljetter.

Efter mitt jobb igår, som slutade 21.00, så sprang jag upp till SF då filmen börjar 21.15. Hann köpa lite popcorn som är en självklarhet och sedan smög vi in i biosalongen. Längst bak i hångelsofforna såklart, haha!
Självklart hamnade vi bakom ett gäng killar i 20 års ålder som satt och snackade med oss hela reklamen, bjöd på godis och bad och telefon nr. "Efter filmen" svarar vi. Vi sprang ifrån biosalongen när den var slut.

Hur som helst, filmen. Ja vad ska jag säga om den. Det är så otroligt många människor som älskar den, och ja, jag är en av dem. Jag fullkomligt avgudar specialeffekter och Leonardo DiCaprio så det var en perfekt film för mig, och Jossan med för den delen!
Mycket bra gjort, superbra skådespelare och den kändes nästan lite realistisk. Eller så är det bara jag som absolut vill att den ska vara det, wow, tänk att kunna hoppa in i andras drömmar. (Ja Josefin, jag lovar att jag ska öva på att komma ihåg mina drömmar, men de är ju så konstiga jämt!)
Det enda jag kunde störa mig en aning på var att det var lite väl mycket "Matrix" över det hela ibland, plus en del döda scener, men anyway. I loved it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: