I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Citat

Kategori:

HAHAHA OH JAG DÖR! :D

Hittade massa grejer som killar sagt vad de tror om att vara tjej. Drar igenom ett par stycken.

"Så här tror han att det känns för dig att..

..ha bröst.
Jag avskyr att åka tunnelbana när jag har ryggsäck. Jag känner mig verkligen i vägen. Antar att det här skulle vara lite samma. Fast med världens coolaste och snyggaste ryggsäck. På framsidan. / Johan, 25

..göra sig iordning för en dejt.
Det vore roligt att kunna ändra utseendet så mycket. För mig spelar det inegn roll om jag står framför spegeln en kvart eller en timme, jag ser likadan ut. Och alla jeans ser också likadana ut! / philip, 27

.. ha stringtrosor.
Kalsongrycket var ju den ultimata förnedringen i skolan, att dra upp kalsongerna högt, högt. Jag fattar inte hur någon kan utsätta sig för det frivilligt. / Alex, 28

..ha mens.
Vet man ungefär när de kommer hända? Annars skulle jag vara livrädd att det skulle hända vid helt fel tillfälle. Och bara sitta still på min stol tills det gick över. / Buster, 22"

Haha, ja vad ska jag säga! Den sista är ju klockren "tills det går över". Det blir ett par dagar han får sitta på den stolen alltså, haha! :D

källa: Cosmopolitan, Maj 2010

Kommentarer


Kommentera inlägget här: