I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Bokmal, eller icke

Kategori:

Befann mig inne på Stadsbiblioteket idag och införskaffade mig ett lånekort, har helt ärligt talat aldrig ägt ett innan så det är väl lite vuxenpoäng till mig där antar jag!

Lånade hem Jane Austens Sanditon som jag har planerat att läsa ut på en vecka. Hittills har jag bara kommit till sida 33 ungefär, men de går framåt i alla fall!

Jag har aldrig varit så mycket för att läsa men en period i mit liv (under ett år ungefär) så läste jag konstant. om jag minns rätt så lyckades jag dra igenom tre Harry Potter böcker och fem stycken andra böcker (kommer inte ihåg vilka de var) på endast tre veckor. Så då lär jag ju hinna i genom fyra böcker fram till oktober?

Wish me luck! Nu blir det kiwi, vindruvor och plugg.
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: