I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Back to school

Kategori:

Måndag igen, vilket innebär skola igen.
En lektion, 2 timmar religion.
Pratade om kristendomen.
Skolans internet har kraschat.
Men nu är jag hemma i alla fall!

Ska alldeles strax in till stan igen för att chillaxa lite med Jossan, hon håller på att döda grannarna som bygger om jämt och ständigt och jag kommer att dö av ensamhet pga mig sällskapssjuka. Ingen som är hemma just nu.

Jag hade panik imorse eftersom att grekerna sov i mitt och Filippas rum och jag har alla mina kläder och allt inne i rummet. Och jag är en människa som måste ha minst en halvtimma på mig att välja kläder innan jag blir nöjd.
Dock gick inte grekerna upp förens halv 9 (min buss gick kl. 9) så jag sprang in i min kliv-in garderob och låste in mig där och letade kläder. Fick panik. inget att ha på mig! Testade 7 olika outfits kanske. Slutade i ett långt linne/klänning från VeroModa, genomskinliga svarta strumpbyxor, knästrumpbyxor med rosett och mina svarta kilklackar. Helt nöjd.

Så summan i kardemumman (åhnej, pappa uttryck-varning!) jag lyckades sminka mig, packa datorn etc, och klä på mig inom loppet av 25 minuter! Det måste vara rekord.

Men, nu är jag hemma igen som sagt och eftersom jag slängde på mig kläder imorse var jag inte helt bekväm i det sen. måste liksom visualisera mig vad jag ska ha på mig dagen innan, annars går det bara inte. Så nu blev det leggins, linne och genomskinligskjorta. Mycket nöjd.

Men nu ska jag sticka till bussen/tåget och vara social med lilla Jossan.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: