I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

8 timmar senare

Kategori:

Hemma från jobbet som faktiskt gick väldigt långsamt idag. Mellan 14 - 15 så tyckte jag att det gick ungefär tre timmar, förstår inte vad som händer! Men hur som helst så är det lika trevligt som alltid där!

Fick köra hem i ösregn, rätt intressant. Speciellt mammas reaktioner när man körde i vattnet, hihi.

Ja i alla fall, just nu sitter jag på knä nedanför min säng, datorn på sängen och lutar mig lite halvt över. Det är faktiskt sjukt skönt att sitta så här, tro det eller ej.
Oså äter jag godis som jag köpte igår men åt ungefär 5 bitar av. Är verkligen sämst på att äta godis.
Utöver det så tänkte mamma sno godis av mig. Men hon var inte suget på något av det jag hade. Tur för mig!

Vilket osammanhängande inlägg..

Pusss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: