I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sova me vovvi

Kategori:

Dagen gick väldigt snabbt och hejs vad fullt upp vi hade på Java idag. Sjukt mycket fikasuget folk var det idag. Men jag överlevde även denna gång, haha, nej skämt och sido så är jag väldigt sliten just nu. och har lite småpanik faktiskt. min dator har valt att lägga av totalt så är skitförbannad på den skitdatorn och samtidigt så har jag inte en aning om hur jag ska ta mig till med mina skolarbeten nu.. jag har ju ingenting att skriva på länge! GAH!
Hm, jaja, kanske dags att hoppa i säng trots allt. en dag imorgon med som inkluderar både skola och jobb såklart! GO DENISE! AMBITIÖS VAR ORDET! GO GO GO!
Mamma är i alla fall iväg och jobbar natt idag så då blir det så att man får sova i mamsingens säng för att vovven ska hålla sig lugn i natt. That's life men hon e mysig att sova med, lite trångt vid fötterna bara! Hihi!
Nattinatti!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så bra att datorn finns. :D

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-27 | 18:12:22
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: