I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fre - lör

Kategori:

Lite kort bara.

Fredagsmorgon tog vi i familjen bilen ner till Helsingborg, duktig som jag är gjorde jag klart alla mina arbeten så har bara ett kvar nu, halleluja! :D
Fem timmar senare, mer eller mindre, så var vi äntligen framme och välkomnades varmt av vår grekiska släktning Effi och hennes familj. Det bjöds på god grekiskmat och en massor av snack och bus med barnen. Sen sov vi såklart kvar där.

På lördagsmorgonen så satte vi oss ännu en gång i bilen för att sticka ner till Malmö där det vankades Junior EM och EM i truppgymnastik. Min lillasyster var med och tävlade i junior damlaget så självklart åkte vi ner och kollade! Det tog hela dagen men det var så värt det! Vi målade svenska flaggor på kinderna, skrek och hes och svimfärdiga, viftade med flaggor och hade det jätte kul. Det absolut bästa var ju såklart att min lillasyster och hennes lag tog hem segern och vann ett historisk guld i Junior EM, hur coolt är inte det? :D

Sen så var det bara att sätta sig i bilen tillbaka till Örebro igen, kom hem klockan 1 på lördagsnatten. Men oh så kul vi har haft det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: