I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dramatik på järntorget

Kategori:

När jag och Josse gick på stan idag så gjorde vi en tragisk upptäckt.
Mitt på gatan, precis efter bron vid Örebro Slott så låg en liten duva ihop kurad och kikade omkring sig.
Jag misstänker att han hade flugit in i en bil eller något för han såg inte påkörd ut.
Vi blev helt till oss och oroliga för att han skulle bli påkörd och försökte mota bort honom, stoppade trafiken och annat.

Tillslut hittade han lite kraft och halthoppade bort över hela gatan, upp på trottoaren mot ett träd där han satte sig. Mitt på gatan så stupade han och ramla med huvudet före ner i kullerstenarna.
Åh lilla stackaren!
Hade jag inte varit rädd för fågelbacieller så hade jag luft upp honom och burit bort honom.
Josse börja gråta av panik den sötnosen.

Hoppas bebispippifågeln lever. Stackarn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: