I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Älskar gamla tanter! :D

Kategori: Philosophical

Åh vad jag älskar när gamla damer är snälla och pratar.
Duktig som jag är erbjöd jag min plats på bänken i väntan på bussen till en liten söt dam som kom fram.
Hon blev jätte glad och accepterade platsen och vi satt och pratade minutrarna innan bussen kom om allt mellan himmel och jord.
Det värsta som fanns, enligt henne, var när tanter blev erbjudna platser i tex bussen och sen nekar och säger att de kan minsann stå upp! Man ska ju passa på och ta platsen menade denna dam. Och vad jag skrattade åt henne när hon sa att hon utnyttjade att hon var gammal och snyltade på ungdomar och deras hjälp. Haha. Men det är bra det, tänker jag med göra sen på äldre dagar, hihi!
Nejmen jag tycker verkligen om när tanter kommer fram och pratar med mig helt plötsligt, sån ska jag med bli. Inte ån jävla surkärring! ;)

Kommentarer

  • Raymondadele säger:

    Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

    2011-04-01 | 10:06:47
    Bloggadress: http://raymondadele.blog24h.com

Kommentera inlägget här: