I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

RIP my love <3

Kategori:

En del av mitt liv har försvunnit. Eller ja, en rätt stor del av mitt liv.
Det var inte förens igår jag insåg vilket begär och behov jag har skapat till denna pryl. Hur mycket den egentligen tog av mitt liv. För det är sant, mitt LIV kraschade tillsammans med min hårddisk.
Ja som ni vet och förstår så är det min dator jag pratar om.

Det är sjukt vad man är beroende av en dator. Speciellt vi eftersom vi jobbar med endast datorn i skolan. Satt hela dagen i skolan helt i onödan eftersom jag inte kunde jobba med någonting.
Mitt filosofi arbete är åt helvete, förmodligen massor av bilder. Hm. Men vad ska man ta sig till?

Jag får leva i förtvivlan ett tag till och Martin får leva med att min filosofiuppsats kommer bli äckligt försenad. What to do?

Ne, dags att ta en dusch, packa de sista och sen lägga mig. Kommer bli en låååång dag imorgon. Tur man har något att se fram emot i alla fall :)

LÖVE<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: