I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lördag, tidig morgon

Kategori:

Eller ja, fredag natt kalla det vad du vill!

Kom nyligen hem från krogen, bussen tar ju mer än en halvtimma hem så har suttit och pratat me folk där för att hålla mig vaken. Älskar mig själv för att jag är så social med okända människor.

Kvällen var jätte kul! :) Startade med att kolla på ÖGF genrep inför EM-kval, EM och USM! De är så duktiga så men de är minst lika duktiga på att tappa fokus när föräldrarna sitter och kollar på!
Kilade sedan vidare till Moa där även Jossan var och vi drack lite rött, åt ost och kex och dippade grönsaker. Mycket mysigt må jag säga!
Sen drog vi vidare till Frimis, där vi mötte upp massa vänner, erövrade dansgolvet och träffade massor av nya människor!

Bussen hem som sagt och nu sitter jag och äter lite potatissallad och cheeseballs. Tänkt vad gott det kan vara med lite mat så här mitt i natten! Men nu blir det sussa kudden för mig för imorgon ska de pluggas gärnet! Vill bli av med alla arbeten så jag kan lägga ner alla energi på körkortteorin nu!

Natti natti! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: