I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jag i ett nötskal!

Kategori:

Satt framför datorn och skulle köpa biljetterna till och från Sthlm över helgen och betala med direktbanken.
Slår in koden. Fel. Slår in den igen. Fel. Tvekar lite. Slår in koden igen. Fel. Kod Spärrad står det sen på min internetdosa och jag får panik! Jag ska till Riga över helgen på kryssning, jag ska på studentfirande i Sthlm på fredag, jag ska på studentutspring nästa vecka etc. Frågar min vän Simon vad som händer om man spärrar det och han svarar att jag måste skicka efter ett nytt kort.
Då dog jag! Tills jag ringde kund support för Nordea och de säger att chippet bara blev inaktiverat och att jag bara behövde gå till en bankomat och aktivera det igen.

THANK GOD FOR THAT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: