I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Datorproblem?

Kategori:

Det är nästan så man börjar gråta när datorn gör så här mot mig.
Har inte haft några som helst problem med den innan men helt plötsligt bestämde den sig för att lägga av och inte starta igen. Hate it :(

Filosofiarbetet jag hade kommit en bit på, powerpoint presentationen som nästan va klar ligger så fint på den hårddisken och det finns inget jag kan göra just nu åt det.
Så får sitta här och sura och hoppas på att Jonas kan fixa ce la dator imorgon. Annars är det kris!

Så nu får jag sitta vid min gamla dator där tangenterna sitter alldeles för tätt så jag stavar fel hela tiden och irriterar mig på det.

Hm, ska kanske packa så jag kommer på andra tankar!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: