I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Prov, Jobb & Tjejkväll

Kategori:

Så såg min tisdag ut. :)

Hade matte och svenska på tisdagen och prov på båda. Inte så populärt alls men jag får väl G i alla fall! Sen kommer det mer prov under framtiden och då ska jag vara mer förberedd! Var lite dålig på att plugga den här gången känner jag men jag har varit så otroligt stressad över UF-mässan men nu har det lagt sig så ska börja fokusera mer på plugget nu. :)

Efter det så var det bara att dra till jobbet, käka lite och sen sätta igång. Gick lika bra som vanligt, inga problem alls.
Eftersom Josssii är sjuk så åkte jag sen hem till Linda där även Becca var och det blev en riktigt mysig tjej kväll! ;)

PUSSSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: