I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

På väg hem

Kategori:

Hade tänkt att lägga upp lite bilder från helgen men eftersom de går så fruktansvärt långsamt och internetuppkopplingen bryts lite då och då (uppkopplad genom Iphonen) så ger jag upp.
Dessutom håller datorn på att dö, insåg just att den var oladdad.

Anyway. Det har varit en super trevlig helg. Becca fick som sagt ett brons och det var tyvärr den ända placeringen Kumla tog denna gången men resten gjorde en super insats de med!

Igår, måndag, så åkte vi till Hassela och åkte lite skidor. Eller jag struntade i att göra det och satt nere och pluggade i värmestugan istället och var ute och lekte med Sessan som följde med oss.

Men Filippa gav upp åkandet efter ett tag så jag fick åka två gånger i alla fall. Det räckte gått och väl för jag fick jätteont i öronen och blundade ungefär hela vägen ner.
Jag är inte rädd för att åka, är en riktigt fartdåre i backen, men de var små fina snökristaller i luften och de gjorde ont i ögonen när man åkte så fort ned. Hade inga skidglasögon så sista utvägen var att blunda. Inte så jätte bra, men effektivt! ;)

Nu sittter vi i bilen hem i alla fall, alldeles för snirkliga vägar så börjar bli lite åksjuk känner jag, gör de inte bättre att jag sitter och kollar ner på datorn heller. Dags att stänga ner!
Uppdaterar igen när jag kommit hem och innanför dörren i Kumla!

Puss puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: