I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Onsdags chill

Kategori:

Hej hej!

Spenderade nästan hela onsdagen hemma hos Linda och tog de lugnt. Kollade upp lite busstider, ringde massa samtal (juste, kom på ett par andra viktiga jag måste ringa!) och tog mig in till stan runt halv 5 tiden. Blev lite shopping (se bilderna ovan) men mest basplagg eftersom det är det jag har störst behov av just nu. Ska ut och köpa en foundation nu snart med, min börjar ge upp tyvärr. Ta slut alltså.

Fick reda på att mina käre vän Magnus kommer och hälsar på här i Örebro ett par dagar framöver och snabb som tusan var jag och bokade upp honom på onsdagskvällen.
Blev ett glas inne på Liquid och en massa snack.
Tänk vad mycket det är som kan hända på en så kort tid, både goda och tråkiga nyheter blev det. Men det är alltid lika kul att umgås med Magnus!

Vi lyckades sno Jossan från Chris ett par minuter med så fick prata av mig lite med henne med. Var ju ett tag sen jag var med henne sist nu eftersom jag varit borta. Känns som om det var hundra år sen med tanke på att vi umgås nästan hela tiden annars!

Men jag kom nyligen hem från stan i alla fall. Fick skjuts av snälle Magnus och nu ska jag sova.
Imorgon kommer Tessan och vi ska ut till Kvarnstugan och rida på mina söta pållar!

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: