I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Muddy puddles!

Kategori: Philosophical

Jag gillar regn, det känns lite konstigt att faktiskt säga så men nu förtiden avgudar jag regnet.
Mycket mycket bättre än snö om jag säger så.
Njuter av synen när all snö smälter bort, är inte lika kul att trampa ner i en stor vattenpöl med vita tygskor men jag klagar inte. Jag älskar det! Ett tag framöver i alla fall.

Sommarregn annars, det kommer jag aldrig sluta tycka om. Tänk dig en varm sommereftermiddag, sitta ute på verandra, under ett partytält går också, med goda sillar och färsk potatis och doften av varmt sommarregn till det. Det är ju så mysigt!

Hur som helst, går tyvärr rykten om att det ska snöa nästa helg så var tvungen att kolla in på SMHI och ja, tyvärr, så stämmer det. Mycket tråkigt. Men jag lovar. Har inte snön försvunnit i maj då blir de en sista minuten till nåt varmt och skönt ställe. Vi jobbar ju ändå bara på datorn i skolan så mina söta lärare kan mejla mig uppgifter då tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: