I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Allt detta packande!

Kategori: Philosophical



Jag och mamma satt nyss och prata om vad vi i vår familj tycker om att packa egentligen, alltså kläder etc.

Jag är sjutk trött på det och tycker det är astråkigt och jag och mamma kom fram till ett rimligt svar varför jag kände så. Anledningen är att jag "reser" för mycket. Det innebär inte att jag åker utomlands hela tiden (om det nu var så!) utan att jag knappt är hemma. Jag sover för det mesta hos kompisar och då blir de ju alltid lite packning. När vi åker ut till Kvarstugan och hästarna måste jag packa för jag har inga kläder där och jag åker en hel del till Stockholm nu för att hälsa på vänner etc så massor av packande där med.

Denna gången är de packning för studentfirande på fredag då Jennica och Erika tar studenten och sen från lördag till måndag så är det kryssning till Riga som gäller!
Nästa onsdag åker jag till Sthlm igen och kommer hem på lördagen, söndagen jobbar jag och sover hos Jossan = massor av packning!

Ja, vad ska man ta sig till?
Jag gillar att resa, men inte själva packningsbiten.
Nån som vill bli min pack-assis? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: