I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Var är mina hästar?

Kategori:








Är det någon som har sett mina två hästar?

De står uppstallade i Godegård utanför Motala och har nu varit försvunna i fem dygn så vi är jätte oroliga för att de ska ha råkat ut för någonting.

Den svarta hästen heter Hades och den bruna Ikaros, de är rätt speciella med tanke på att de är av rasen American Curly Horses och det innebär att nu på vintern så har de krullig päls.
Hades är lite kraftigare än Ikaros och Ikaros har knappt någe hår på sin svans.

Så snälla, om någon har sett mina två bebisar, skriv en kommentar här på bloggen eller kontakta mig på facebook där jag heter Denise Granberg.
Vi gissar på att de befinner sig någonstans i östergötland eller närke men man kan aldrig vara helt säker.

Sprid detta vidare så att jag och min familj fortare ska kunna hitta våra älsklingar.
Om ni skulle se dem, testa att ropa efter dem. De är väldigt nyfikna och sociala och reagerar alltid på deras namn.
De har tyvärr inga grimmor på sig men de lyder snällt om man bara lägger ett rep över nacken och leder dem.


Tack på förhand! / Familjen Granberg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: