I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mobil eller ej, det är frågan..

Kategori: Philosophical

Har lite beslutsångest här nu.

Vill (och behöver verkligen) ha en ny mobil och jag har lagt ögonen på en HTC HD som skulle passa mig perfekt. Så långt har jag kommit i alla fall.

Nu gäller det att komma på vad man ska ha för operatör, jag vill ha fri surf och uppkoppling samt gratis sms/samtal. Sen att det kommer kosta har jag fattat. Men nu är det så att det är endast 3 som uppfyller mina önskningar, och jag vill helst inte ha 3. Finns det ingen annan operatör?

För även om jag skulle köpa mobilen utan nån operatör så måste jag ju fixa det vilket innebär att det kommer att kosta ännu mera pengar. Visst jobbar jag på Java lite granna men jag är inte gjord av pengar för det.

Hmm.. Ska nog in på The Phonehouse och snacka lite imorgon eller nåt tror jag.

To be continued.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: