I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lördagmorgon

Kategori:

Har kommit fram till att veckan har gått sjukt fort, trotts att jag varit sjuk. Kan ju vara för att jag sov bort ett helt dygn med, men men.

Sitter här och kallsvettas med huvudvärk, ungefär som man brukar göra efter ett par glas för mycket på krogen, fast i det här fallet har jag varit nykter hela fredagen så kan inte skylla på fyllan.

Funderar på vad jag ska hitta på idag. Pappa och Billy är på Kvarnstuan och Mamma, Melina och Filippa är påväg upp till Sthlm för att träffa mormor och morfar och gå på reptilmässan. Så jag är själv. Vägrar gå ut för det är - 18 ute! Galet!'

Så håller mig nog inne idag, gör klart lite läxor om jag orkar (försökte börja igår men hade ingen ork) och lite hemligheter som ska fixas och trixas med! ;)

Hm, dax för en dusch kanske? See ya! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: