I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lördag 16/1

Kategori:

Januari går fortare än planerat men jag klagar inte. :)

God eftermiddag i alla fall.

Sitter på övervåning i Kvarnstugan just nu, har precis varit ute och övningskört med mami och de gick hur bra som helst trots snö och is.

Det enda jag kan klaga om idag är att min vänstra arm är halvt bortdomnad pga vaccinet som togs igår. Ja, de glöme jag berätta. Vaccinerade mig mot svininfluensan igår, även fast den verkar vara över. Men de känns bra att ha tagit vaccinet i alla fall. Men judst nu är de inte så roligt alls eftersom det gör ont i hela armen, jag har huvudvärk, är trött, träningsvärk, hostar och känner mig allmänt nere. Inget trevligt humör alls.

Ska muntra upp mig lite och installera Sims 3 på min dator, se om den orkar med det. Sen MÅSTE jag plugga matte eftersom vi har nationella på tisdag och sen ska det göras sushi till middag. Hemmagjort är bäst.

Men nu blir de Sims och matte.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: