I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Glömska och stress

Kategori:

Jag må ha världens bästa mamma som tänkte bjuda mig på bio idag, Sherlock Holmes. Stressade in i duschen, slängde på mig kläder eftersom vi bara hade en halvtimma på oss innan vi skulle åka.

Jag och lillasyster gick ut till bilen för att invänta våran kära mor som inte kom ut. Vi väntade, sen ringde Filippa till oss och frågade om vi såg nycklarna eller hennes glasögon någonstans i bilen. Men inte gjorde vi det så mamma fick fortsätta leta.

5 minuter senare tröttnade jag på att vänta och går upp till lägenheten igen för att hjälpa till. Det första jag ser är att nycklarna sitter i dörren på utsidan. Så då var det avklarat. Men nu var det bara glasögonen kvar och eftersom vi inte hade tid att leta för då skulle Melina kommit försent till träningen så då sa mamma "Ja men då kan du lika gärna stanna hemma för jag kommer inte att se någonting på bion i alla fall."

Så nu sitter jag här i soffan och surar över vad glömska kan förstöra förväntningar.
Plus att jag stressade som en idiot och fick ännu ondare i armen.


Nu ska jag slå på tv;n, skära upp lite apelsiner (om det finns några hemma) och klä på mig min mjukisdress och sura över att det inte blev nån bio.

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: