I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fredag 15/1

Kategori:

Tjenamors, är rätt hyper just nu och hungrig. Men snart blir de thaimat för hela slanten (eller vi äter ju på Coco Thai så betalar ju inget, som tur är!).

Jag var med på coachtiden igår och gick igenom matten, allt låter ju så lätt på genomgångarna men sen när de väl gäller så blandar ju jag ihop allting.
Hur som helst så övade jag på de gamla nationella provet, gick bra fram tills fråga 15.. Där efter fick Ämir hjälpa mig, han e rätt mycket smartare än mig har jag märkt. Haha.

Lite annat nytt är ju att vi fått nytt schema igen, eller de e liknande de jag la upp här nedan men de är några ändringar så liite bättre är det nu i alla fall. Måste bara få in rättskunskapen nånstans med eller så blir de i period 4a sen.

Juste, träningsvärk sen boxningen igår med. USCH!

Peace and Love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: