I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Första skoldagen på året!

Kategori:

Tuddeluu!

Tisdagen spenderades i Örebro, lite förfest och sen vidare till Satin där det var fullt med människor, mycket trevliga gamla klasskamrater och arbetskamrater och festkamrater som man inte träffat på ett bra tag dansade vi loss med.

Sov kvar i stan och vaknade inte förens efter halv 1 då jag bestämde mig för att åka hem och vakna till lite och åkte sen in till Jossan igen. Blev godisätande och filmtittande, seg som jag var. Blev ännu en gång utmanad i sällskapsspel (eller fyra-i-rad då) av Ämir.. och jag vann ju ett par gånger men de va bara för han lät mig.. Inte lika kul då!

Men nu sitter jag åter igen i skolan.. Första dagen efter lovet, nytt år och allt och som tidigare sagt känner jag på mig att de kommer att bli ett pang år! Eller jag ska göra det absolut bästa av det i alla fall :)

Ska dessutom få tillbaka min beloved dator idag, finally! Så blir nog att nörda dator hela dagen idag, troligen!

Men ska lämna tillbaka datorn till Therese nu, tack för lånet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: