I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Den man ligger med får bädda

Kategori:

Ännu en kall dag är över, känns som om dygnet går sjukt snabbt nu bara för att det blir mörkt så fort. Men snart blir det ljusa tider igen. :)

La mina sista pengar på att fixa mina naglar idag, men ingen fara, lönen är på ingång.

Är rätt sur över att jag fortfarande inte har hittat min mattebok, har ingen aning om vart den kan ha tagit vägen så blir att prata med Jonas imorgon och höra om jag kan få låna en bok av honom. Hoppas hoppas, annars är de rätt kört me tanke på att nationella närmar sig med stormsteg.

Usch.. Kanske bäst att sova? Imorgon blir de boxning på idrotten, företagsekonomi och en massa matteplugg!

Sleep tight -
peace and love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: