I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

De har hittat hem :)

Kategori:

Fick tidigare idag reda på att hästarna hittade hem tillslut utan skador eller annat, vilken tur! Vet inte vad jag hade gjort om de hade hänt dem något. Men nu är de hemma i alla fall så jag kan pusta ut. :)

Jag och Jempa har precis kommit hem från Örebro. Blev lunch inne på Java då jag även fick reda på att f r o m på söndag kommer jag jobba varje tisdag och varannan söndag, till att börja med. Sen kommer jag förhoppningsvis (och förmodligen?) jobba ett par ggr till i veckan beroende på hur mycket jag har att göra..

Träffade Philip en stund med så blev en sväng på stan som spårade ur när jag och Jempa fick för oss att uppträda till lejonkungen på en parkbänk.
Filmdokumenterat så bara fråga Philip hur vi såg ut. Blev även ite juldans och sen tåget hem.

Nu sitter vi här och halvsover. Måste säga att vi har hunnit göra grymt mycket dessa dagar som Jempa varit här och det har varit så sjukt skoj! Lite vemodigt att hon ska hem imorgon, men vi kommer absolut att ses fler gånger inom en snar framtid. :)

Menn... ska sätta mig framför tvn och "chillaxa" lite me kusinvitamin!

Peace and love! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: