I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Updates ?

Kategori:

Det är rätt sjukt egentligen.

När jag inte har datorn kommer jag på hundra grejer att blogga om, men när jag väl satt mig vid datorn så försvinner de ur mitt huvud eller verkar inte relevant. Galet!

Hur som helst, dagen började som vanligt. Tog mig till bussen som åkte fem minuter tidigare än den ska men hann med.
Körde stenhårt på idrotten så har träningsvärk i benen, usch och inte bra för jag ska iväg och jobba sen efter skolan eftersom jag inte jobbade i tisdags.

Geografin gick bra med, trots att jag inte har kommit nån vart med klimatuppgiften känns det som men får plugga som ett as i helgen och skriva klart den.
Uppgiften vi gjorde den här lektionen var att vi ska skriva olika vallöften som vi ska genomföra om vi vinner valet i klassen. (På låtsas alltså) och jag tycker att vi kom fram till rätt bra saker i Kurtpartiet! Hehe

Nu är det engelska i alla fall och vi måste sätta igång med romantiken. Som tur är så har Sirpa flyttat fram redovisningen tills efter lovet istället för vi har Draknästet då vi skulle haft redovisningarna.

Well, time to start study!
xo xo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: