I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Iphone Iphone Iphone Iphone!

Kategori:

.. på Statoil..

Mamma var så otrooooooligt gullig och ringde mig idag och sa att våra Iphones hade kommit. Jag räknade ju stenhårt med att hon skulle ta med sig den in till stan och lämna den med mig men så var inte fallet!
Nämnligen så att jag måste legitimera mig för nu är jag ju 18 och vuxen (ehh..?) så får massa brev (tråkiga brev) och måste legitimera mig hela tiden. Gash!

Aja, jag får sura lite granna över det nu, kolla på en film me Jossan och springa hem imorgon och hämta ut min nya bebis!
Ska självklart behålla min andra bebis, min gamla Sony Ericsson w810i, som varit mig trogen de senaste tre åren! På tal om det, behåller mitt gamla nummer på Sonyn så kommer ha Comviq på den och nytt nummerIphonen som kommer vara i 3s nätverk.

Hur som helst, gick bra på jobbet idag men David tyckte jag var lite tyst idag. Kanske för att jag grubblar över matteprovet som vi hade imorse och annat arbete som måste göras? Hmpf.. lov är det snart i alla fall som tur är.

Hade en ninja-fight med Nalle med idag för jag ville ha den sista semlan innan nån köpte den och grym som jag är fick jag den! Mohaha! ;D

Men nu blir de film, ev. Bröllopsfotografen. Den är ju för underbar!

Peace and Love! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: