I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

God förmiddag!

Kategori:

Sitter hemma hos Josefin just nu, vi vaknade kanske för en halvtimma sen men har fortfarande inte tagit oss ur sängarna. :)

Ingen skola för mig idag eftersom jag ska jobba hemma på geografin och spanskan så kan ta de lugnt.
Vi ska väl snart resa på oss och fixa nåt att käka sen dra en sväng på stan då lite ärenden ska uträttas. Köpa gymkort, prata med trafikskolan etc.

Jobbade igår mellan 15 - 21 som vanligt och det går så bra så. Egentligen skulle jag vilja jobba oftare men eftersom skolan tar rätt mycket tid just nu så får jag nöja mig med två gånger i veckan. Det är ju lite pengar i alla fall!

När jag kom hem till Jossan sen efter att ha jobbat klart så kollade vi på Dead Silence, samma regissör som Saw filmerna men den var inte så jätte bra. Har ju sett bättre skräckfilmer. Tacka vettja The Uninvited och Paranormal Activity! :D


Men nu ska jag dra mig ur sängen och slänga på mig lite kläder och äta mat!

Puss <3

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Dead silence var lätt värd att se tycker jag även fast det inte var den bästa skräckfilm vi sätt.



    Men med tanke på att vi brukar ha film kväll har vi säkert ngn ny bra film att skriva om snart!



    Puss och kram <33

    2010-02-04 | 21:55:26
    Bloggadress: http://josefiincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: