I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fredagens bravader

Kategori:

Hej bloggen!

Skulle ha bloggat igår men orkade verkligen inte, var helt slut. Men ska dra igenom lite snabbt här vad som hände under fredagsnatten! :)

Jag, Terese och Therese möttes upp på stan för att åka till Linde där vi skulle fira Becca som fyller 18 nästa vecka.
Det blev super god mat, tårta, välkomstbål och trevliga människor att umgås med. Eftersom jag och Terese skulle vidare till Frimis sen så fick vi lämna lite tidigare tyvärr.
Satte oss på bussen som tog en timma att åka in med men vi hade festligheter längst bak i bussen så vi klagade inte förens Terese kom på att hon var väääldigt kissnödig.
Väl framme vid centralen mötte vi upp två söta tjejer och drog in på Frimis där folket redan börjat samlas. Säger det, tycker inte om att vara där på fredagarna, för många 92or. REDAN!

Hur som helst så blev det massa festligheter där inne och dansades förfullt så klart. Nog för att jag vet att jag är grym på att dansa men då ska ni se mig när jag halkar. Ingen gör de snyggare än mig. Har ett jätte fint blåmärke på mitt ben nu, så de så!

Maskinen började spela halv 1 och vilket drag! Ganska självklart var jag hes igår med tanke på vad jag skrek.. Försökte oss även på att tränga oss längst fram ett tag, vilket gick bra tills de va en kille som vart aningen för närgången så puttade till honom och sprang därifrån. Att man inte kan få dansa och sjunga till Maskinen ens utan att nån idiot ska greppa tag om ens rumpa. YUCK!

Hur som helt var kvällen lyckad trots Terese onda fötter, mina snygga vurpor och vidriga tjejer som inte kunde hålla sig och var tvugna att spy på toagolvet..+ att de va folk som gick i de sen! Trodde jag skulle dö!

MEN, nu ska jag släpa mig upp ur sängen. Har lite att uträtta idag känner jag :)

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: