I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

DÖD I KROPPEN!

Kategori:

Hehe, såg nu att jag råkat lägga upp låten "Imma Be" med Black Eyed Peas två gånger, men man får aldrig för mycket av det bästa! :D


Har nyss kommit hem från stan faktiskt.
Hade en lektion idag som var spanska där vi kollade på en film (9 Queens) som vi sen recenserade och slut var dagen efter det. Eller skolan i alla fall.
Jag mötte upp Jossan på stan och vi satte av till gymmet där vi spenderade ca 3 timmar allt som allt så är helt slut i kroppen och skulle kunna somna om jag la mig ned nu alltså!

Efter gymmet drog vi till Java och åt och drack kaffe och pratade strunt som vanligt, fick lite sällskap av Sonia och Therese också en stund som kom när vi skulle gå typ. :)

Hur som helst ska jag fixa hår och smink, slänga ner partyklackar och kläder i en väska för att ge mig av till stan igen, till Jossan och sen blir det utgång. Lovar att den här helgen kommer bli bättre än den förra ;)

Well, dags för hög musik och taggning.


Hmm.. den står nån mupp här utanför och nynnar på jinglebells och låter som en katt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: