I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

The Big Bang Theory

Kategori:

Åter till en av mina favoritserier! Måste få mamma att börja se på den, hon skulle älska dem!

Hur som helst. Nu är jag trött på att vara sjuk. Har knaprat panodil och druckit flera liter vatten de senaste dagarna. Har varken varit i skolan eller jobbat. Har hunnit med en hel del bra grejer faktiskt trots febern, men nu får det vara slut på det.
Imorgon ska jag klä upp mig, vara lika fabulous som alltid och spatsera omkring på Örebros kullersten i jakt på de sista julklapparna för att sedan avsluta kvällen med mina brudar. Finns inget bättre sätt att inleda helgen på.

Reklamen är över.
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: