I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ica Maxi

Kategori:

Imorse runt 9 - 10 tiden stack mamma och brorsan till Hästveda. Det är nämnligen Glenton mästarmöte idag på brottningen, det är som ett SM fast för ungdomar. Rätt stor tävling vill säga och därför ska alla hålla tummarna för att min brorsa tar hem det den här gången! Han har vunnit det en gång, bäst e han! ;)

Hur som helst innebär det här att jag är ensam hemma just nu, tillsammans med vår hund då såklart. Lilla Frillan. Tvingade precis ut henne på promenad och nog behövde hon det allt men hon är inte direkt något "big fan" av att gå ut. Fast lite kul med snö är det allt, jag märker det nog på henne.

Ska straxt sätta igång med att slå in de sista julklapparna men först blir det en sväng till Ica Maxi.Det som är sjukt bra med att bo just här i Kumla är att vi har Ica Maxi stormarknad en trappa nedanför oss och vi har järnvägen 2 min ifrån oss. Så sååå isolerat är de ju inte. Om man inte räknar lördagar och söndagar då de är helgtrafik, inte så populärt!

Men bäst att sätta igång för att hinna med allt jag ska idag.
Känner mig bättre med, bara halsen som gör ont nu men det ska väl gå över snart med. :)

Ciao <3




Update: Inte bra att slänga på sig smink efter att inte ha använt det ett par dagar. Var självklart tvungen att klia mig i ögonen nyss = utsmetad maskara, yeah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: