I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej

Kategori: Philosophical

D - um i huvudet
E - goistisk
N - aiv
I - rriterande
S - törd
E - lak

Jag är nog den mest patetiska, värdelösa, mest misslyckade människan jag känner just nu. Att jag alltid ska vara så sjukt jävla naiv gör mig inget bra alls. Jag borde förtjäna att folk trampar på mig, ser ner och kastar bort mig som om jag inte var värd ett öre. För så är det.
Ingen ska behöva visa barmhärtighet mot mig, jag förtjänar en rejäl jävla utskällning och helst bli inlåst och isolerad från omgivningen för att denna värld ska bli en bättre plats för alla andra.

Man kan inte vara mer patetisk än mig. Motbevisa det, om ni kan.

Jag ber om ursäkt till alla människor jag en gång sårat, svikit, gjort förbannad. Det är inte med avsikt, jag är bara sån.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: