I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

GOD JUL!

Kategori:

Lite i efterskott sådär men jag anser att man ska hålla sig i från alla tekniska grejer på julafton och umgås med nära och kära. Perfekt där ute på landet, ingen mottagningen eller någonting, haha :)

Men julen har varit hur bra som helst. Jätte kul att mormor kunde komma ner och fira med oss med.
Ska fixa ett inlägg sen med alla julklappar jag fått men kan säga så mycket att jag är väldigt nöjd med precis allting jag fått, stort som smått, nödvändiga som onödvändiga prylar.
Och för att inte tala om maten! Kommer att rulla fram dagarna efter detta!

Hursomhelst så är jag nu tillbaka i Kumla eftersom verkligheten hinner ikapp.
Vuxenpoäng till mig som ska jobba alla mellandagarna :)

Men ska hoppa in i duschen nu och få upp värmen.
Ciao <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: