I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Feberliggande

Kategori:

Har legat och vridit och vändit på mig hela natten. Svettats och fryst om vartannat. Alltid lika kul med feber, det går inte att undgå! Dock missade jag att sjukanmäla mig till jobbet så just nu ser det ut som att jag kommer få knapra piller ett par timmar framöver för att överleva slutet av dagen. Seriöst, skulle jag lägga mig ner nu (halvsitter/ligger typ redan) skulle jag slockna vilken sekund som helst..


Det enda positiva med dagen är ju att jag faktiskt har betalt biljetterna till KBK-kryssningen i januari med brudarna så nu är det bara väntan kvar! Skulle jätte gärna vilja säga att jag e taggad, men.. ah.. zzzz... nåt i den stilen.

Förövrigt hade jag tänkt göra ett nytt försök med min lilla röda bil idag. Hoppas han startar, annars jävlar så blir han ersatt av lilla blå! (Visserligen får jag inte lilla blå förens någongång i mellandagarna) men jag har ju klarat mig att åka buss hittills i mitt liv men tanken på att ha ett körkort och inte kunna använda och stoltsera med det, vad är meningen?

Men nu checkar jag ut för idag. Dagens påminnelse till mig själv; PANODIL!
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: