I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Utrotra dem, snälla?

Kategori:

Har legat vaken ungefär halva natten pga att mina ben verkligen, verkligen, VERKLIGEN kliar. 48 myggbett räknade jag fram igår, 52 är det nu helt plötsligt och jag tror jag blir galen.

Kommer säkert att klia sönder alla myggbett och dö av att förblöder!

Okej, kanske inte så dramatiskt men just nu så är det inte okej! Det kliar precis över allt, precis hela tiden och jag gör allt för att inte klia, men det går inte att låta bli.
Råkar man komma åt ett myggbett får jag anfall och dyker på dem och river dem. Åhh..

Nej, jag tycker inte om myggor helt enkelt.

Nu ska jag bli positiv, äta frukost och sticka till körskolan och sen skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: