I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tråktorsdag

Kategori:

När man äntligen är ledig så sätter man sig ändå nästan och stortjuter för man inte har något att göra.
Skolan har precis satt igång och jag känner mig redan sämst!
Eller ja, det är ju mest pga projekt arbetet som jag deppar ihop. Idéerna skall vara inlämnade imorgon och ja, vilka idéer då undrar ju jag?
Det var tänkt att jag och Rebecca skulle göra projektarbetet ihop men hon är i Alanya just nu så blir lite svårt att diskutera det med henne, tror hon kommer hem imorgon, eller på lördag. Nevermind.
Det jag vet hittills är att jag INTE vill göra något teoretiskt. Inga uppsatser eller liknande, det klarar jag mig bra på av de vi får i skolan.

Hmpf.. nu ska jag begrava mig i judendomen ett tag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: