I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Projektarbete-torka?

Kategori:

Får nästan lite småpanik när jag tänker på att idéerna ska vara inlämnade på fredag redan.
Jag vet inte vad jag vill göra, jag vet inte om jag vill vara själv eller inte, jag vet inte nånting just nu känns de som.
Och det blir inte bättre av att jag kommer ligga i sängen hela dagen och hosta sönder min hals ännu mer än vad den redan är. Hm..

MTV spelas på tv;n just nu, min körskolelärare Magdalena har ringt mig 50 gånger imorse tills jag svarade. Måste få vårat nya schema innan jag vet hur de blir med alla körlektioner. Ohh, juste, körkortet närmar sig! Hihi!


Men nu ska jag fixa lite proviva, Hallon & Granatäpple, it's heaven!

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Hejsan! Allt bra idag? :)

    2010-08-23 | 12:27:56
    Bloggadress: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här: