I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Politisk engagerad, någon?

Kategori:

Nej det kan man verkligen inte säga att jag är.
Det är det första året jag ska rösta, mindre än en månad kvar och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska rösta. Men därför är det lite bra att vi håller på att analysera och gå igenom de fem största partierna i skolan på samhäll B just nu. Kanske jag får upp ögonen lite och fattar vad alla håller på med.
Vad ska jag säga, ingen i min familj är direkt politiskt engagerad.

Valpejl!

Superbra sida där man kan gå in och svara på lite frågor så får man reda på vilket parti man "liknar" mest.
Dock så kan det inte stämma helt eftersom jag blev med lik FI och SD fick hela 35%..  Men det har ju med frågorna att göra, de har ju bara en del frågor som gäller just dem.

Anyway, om ni som mig, inte har en aning om vad ni ska rösta på, kika in på sidan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: