I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dags att ta tag i livet

Kategori:

Mh, älskar nästan att schema lägga mina dagar.
Älskar att ha mycket att göra, clear my thoughts.

Just nu så har jag ungeför en lektion om dagen, vilket är vääldigt skönt för min del. Ingen stress nu alls.
Körkortet är på G också, awsome.
Ska gå och skaffa gymkort i veckan har jag tänkt. Behöver verkligen komma igång med träningen igen känner jag, var ju så duktig i början av året men sen kom sommaren och allt körde ihop sig.
Frågan är nu bara, Friskis & Svettis eller Nautilus?

Friskis & Svettis är i särklass billigast.
Men hos Nautilus så ingår simning med, jag älskar att simma.

Så frågan är, om det är billigare att ha ett gymkort på F&S och sen skaffa ett "sim-kort" eller att skaffa kort på Nautilus..
Hm, får kolla upp det där litegranna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: