I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ny klänning :)

Kategori: Superficial

Eftersom de har Nelly-kväll imorgon på Strömpis så passade jag på att beställa hem en supersöt sommarklänning från Nelly.se.

Om man är bland de 99 första att komma in så får man nämnligen pengarna tillbaka för klänningen och jag och mina flickor är ju inte dem som e dem så vi beställde alla hem klänningar som vi ska försöka tjäna tillbaka pengarna på imorgon!


Isn't it just adorable?

ursäktar den dåliga bildkvalitén men blir inte så mycket bättre när det är för dåligt ljus i rummet!
Men kan avslöja att mamma har köpt en ny kamera så så fort min lillasyster (som just nu är iväg till Finland på JNM i truppgymnastik!) kommer hem med den ska jag beslag ta den ett tag! Hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: