I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Snabb dag

Kategori:

Spanskan gick fort och geografin likaså.
Nu är jag hemma igen, surade lite över att tåget var 20 minuter försenat (varför varför varför måste de alltid vara försenade?) och funderar på vad som ska ske ikväll.

Jossan, Mange m.fl. ska ut och fira Kajsa eftersom hon fyller 19 imorgon och eftersom jag fortfarande inte är 18 och inte kan smyga mig in så får jag stå över den här gången.
Kanske ska till Einarssons plus vänner och fiska kräftor men vi ska höras av senare om det.

Annars får jag sitta hemma me familjen, vilket faktiskt inte skadar. Var ju ett tag sen man umgicks med dem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: