I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Pic by Mange

Kategori:

Snodda bilder från Mange efter som hans systemkamra tar bättre bilder än min digitalkamera ;)

Ett litet urval från kvällen, knäpptes många bilder kan jag lova.







Som ni ser hade Ibbe slut på glas så vi drack ur koppar. Magnus, fin som han är, höll koppen som om han drack thé, du är ju för bra! :D

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Ja visst var den cool :) Hade sett roligt ut när det ringer och man tar upp en sko. Haha. Det roligaste är att jag känner mig inte ett dugg spänd. Men jag tror det kommer sen. När jag kommer närmare dagen D. Jag har knappt tre månader kvar här hemma. Kramar

    2009-09-20 | 21:30:25
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/
  • Amanda säger:

    okej jo jag har hostat halsen av mig hela helgen och nu verkar det gå bort lite så det är väl ganska bra :)

    2009-09-20 | 21:30:43
    Bloggadress: http://amandahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: