I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kort om dagen

Kategori:

Idrott imorse då vi skulle paddla kanot i svartån. Skitkul var det trotts att jag plurrade ner i ett gegga hål me mina vita skor så ena är svart nu och sen att Kajsa var så duktig på att paddla att halva jag var blöt. :)

Efter det var det hål, sen geografi då jag höll på att somna. Var absolut inge bra att kolla på film då kände jag.
Men trodde vi skulle sätta igång och jobba om Tanzania efter det men blev missnöjd (se föregående inlägg). Luncha och sen föreläsning av Jakob som var Ung företagare förra året och som det hade gått riktigt bra för. Intressant att höra och man blev inspirerad! :)



Ska försöka lägga upp en bild på vårat schema så ni får se hur otroligt soft jag har det just nu! :D Se om jag lyckas ;)

Love Love / Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: