I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kallsvettas, yey.

Kategori:

Ska skriva ett litet snabbt inlägg för att sen klappa ihop datorn, sminka mig och åka till skolan.

Egentligen är jag inte det minsa pepp på skolan men måste verkligen dit. Kallsvettas lite till och från och har ont i halsen men jag har tagit lite panodil och har med mig det till skolan så jag ska nog överleva. Bara det inte bli värre!

Well, hear from you later

Peace out and love
/Denise

Kommentarer

  • Daniela säger:

    hahah jafan det undrar jag med! ;D

    skulle du inte börja tillbaka i gymnasiet, eller har jag missat nåt? :D

    2009-09-01 | 10:46:06
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Caaoo säger:

    wow, fan va billigt. men säg till när ni ska boka o sådär då :)

    2009-09-01 | 12:32:26
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: