I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I don't care if monday's blue

Kategori:

Tjollahopp!

Ny dag och vecka. Ingen bra start, var jätte segt att gå upp men kom iväg på matten och det visade sig att jag fick 24/3 (24 G poäng & 3 VG poäng)! Iofs bara G men ett starkt G, så brukar de inte se ut på mina matteprov så är jätte jätte stolt över mig själv.

Idrott där vi kollade på slutet av SuperSize Me, hemskt äcklig film, hur folk kan bli sugna på donken efter det förstår jag inte! Mat sen efter det, nyttigare än donken som tur är.

Drog till Jossan med Therese, snacka skit och kollade på Torkel i knipa, gotta love that movie!

Nu så är de soppa och pannkaka som står och väntar på mig sen ska jag (för första gången på VÄLDIGT LÄNGE) plugga! Halleluja!

Love Love

Kommentarer

  • Daniela säger:

    nää va skönt :D jag skulle fan också vilja ha lite money nu alltså! så trögt det är allting ;)

    2009-09-22 | 19:53:51
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Tack vad söt du är :) Ja att ha en sån telefon hade varit lite coolt :) Skönt att höra att du kände så. jag är hur avslappnad som helst. Men dagen innan och samma dag jag ska åka kommer det snurra jätte mycket tankar i huvudet. Jag tror att jag kommer utvecklas väldigt mycket som person. Skönt det är att ha någon att prata med detta om. kram

    2009-09-22 | 21:04:14
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här: