I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ännu en dag avklarad

Kategori:

Matte och företagsekonomi och vi är jätte taggade på våran UF!

Nu måste man bara gå igenom alla tråkiga grejer som, research hur stor konkuranssen är, hur stor efterfrågan är, hur vi ska marknadsföra oss, lägga upp en budget osv. Sen måste vi komma på ett bra namn till produkten med och en loga. De kommer gå strålande på oss känns det som!

Efter det så blev det en sväng på stan där jag träffade Mange, Jossan och Malin. Vi satte oss och fikade ett tag på Java tillsammans med Therese och sen drog hon vidare. Vi drev runt på stan, jag och Jossan gick och testade massa fina klänningar sen. Gud vad vi ska shoppa sen när vi får pengar darling! Gah, känner mig så fattig och höst-garderoben behövs verkligen utökas!

Well, snart är det Idol och det ryktas om att Challe ska sjunga? :) Ska bli intressant att se! :D

Love Love

Kommentarer

  • Veronica säger:

    det tar inte så lång tid. Det som har tagit tid är att jag fick inte så bra lön förra månaden men får en bra lön denna veckan så då betalar jag in kursavgiften och hälsokontroll och allt sånt. Så jag kanske är klar med allt om en månad. Jag vill gärna att familjen ska bo i närheten av New York. Jag har en barndomskompis som är där så helst i närheten. Kanske i New Jersey. Jag vill gärna att det ska vara två föräldrar i familjen. ingen ensamstående. Barn från 0-10år. Kram

    2009-09-15 | 20:23:55
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här: